به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امیرالمومنین(ع) جلسه حلقه صالحین سازمان بسیج فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایلام، در این برنامه که امروز مربیان و مسئولان بسیج فرهنگیان شهرستان ها حضور داشتند، "دکتر رمضانیان"، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مرکز، ضمن تعریف بسیج به قدرت بسیج اشاره و اوضاع داخلی سوریه را مثال زد و گفت: تا زمانی که مردم سوریه به صحنه نیامدند تا از کشور خود دفاع کنند اوضاع سوریه بسیار ناامید کننده بود ولی زمانی که مردم سوریه به صحنه آمدند اوضاع سوریه متحول شد و این شده است که اکنون می بینیم.

وی تاکید کرد: این عمل مردم سوریه قطعا الگو گرفته از بسیج و مردم ایران است بسیجی که به فرمان امام تشکیل شد و در صحنه های مختلف حماسه آفرید حماسه های دفاع مقدس ، مقابله با فتنه 88 ، علمی و اقتصادی و ...

مسئول بسیج فرهنگیان مرکز به هدف حلقه های صالحین اشاره و بیان کرد: در حلقه های صالحین باید دغدغه های جامعه مورد بحث و بررسی قرار گیرند تا راهکار درست به دست آید.

دکتر رمضانیان تأکید کرد: جلسات صالحین را به سوی بحث و تبادل نظر ببریم تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

رمضانیان در پایان گفت : با ارائه راهکارها و شیوه ها از پس هجمه فرهنگی دشمن بر خواهیم آمد چرا که ما طرف حق هستیم و بطور حتم لطف خداوند شامل حال ما می شود.

در ادامه حجت الاسلام تقوایی سرمربی حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان استان ایلام ضمن خیر مقدم به بحث در خصوص "رابطه عاشورا با بسیج" پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) با توجه  به حماسه حسینی و آموزه ها و اهداف آن فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

وی بسیج را بر گرفته از الگو ها ، شاخصه ها و شیوه های عاشورا دانست و گفت : حماسه حسینی بعد از قرن ها هنوز زنده و پویا است و هر چند که زمان پیش می رود این حادثه بیشتر با زمان و اوضاع کنونی همخوانی پیدا می کند.

 

خبرگزاری بسیج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :

موضوع :
رابطه عاشورا بابسیج , ,